Komerčné články Úspech a podnikanie

Dve najväčšie chyby, ktorých sa podnikatelia dopúšťajú

Keď chce byť podnikateľ úspešný, musí sa neustále vzdelávať. Musí mať prehľad o tom, čo sa deje na trhu. Musí vedieť, ako na určité situácie reaguje konkurencia. To, že sa podnikom nedarí, nie je ani tak chyba spoločnosti. Môže za to najmä ich prístup k samotným zákazníkom. Kde teda robia podnikatelia najväčšie chyby, ktoré ich dobre zabehnuté podnikanie vedie do záhuby? Napríklad v tomto.

1. Nezabezpečujú kvalitné nástroje a výstroj pre zamestnancov.

Podnikatelia za účelom šetrenia šetria takmer na všetkom. Nielenže zabúdajú pravidelne obnovovať zamestnancom ošatenie, zanedbávajú aj výmenu, poprípade repas pracovných prístrojov. Čudovali by ste sa v koľkých firmách používajú nástroje/ prístroje staré niekoľko desaťročí. Napríklad také plošinové váhy by sa mali kontrolovať každého pol roka, ak nie aj častejšie. Hmotnosť každého prevážaného výrobku/materiálu je dôležitá. Môže totižto ohroziť zdravie zamestnanca.

Ak podnikáte v strojárenskom alebo chemickom priemysle, je vašou povinnosťou zabezpečovať zamestnancom kvalitný pracovný odev.

2. Zabúdajú na prezentáciu svojej firmy.

Taký živnostník alebo kaderník sa nemusí sústrediť na prezentáciu svojej firmy. Stačí zopár zákazníkov, ktorí ich odporučia svojim známym a tí zase svojim. Nadnárodné spoločnosti, ale aj väčší tuzemskí podnikatelia by si mali zaplatiť pre nich najvýhodnejší spôsob reklamy. Niekomu postačí reklama v Google alebo reklama na sociálnej sieti Facebook. Niekto zase potrebuje len reklamu na bilboarde. Aj keby len ponúkate váhy na váženie automobilov, prezentujte sa v médiach alebo na internete. Práve tam máte väčšiu šancu získať nových zákazníkov, a to za pomerne krátky čas.

Leave a Comment